» Consilierii judeteni au votat traseele si preturile biletelor valabile in Bucuresti si Ilfov.
» Autoritatile din Bucuresti vor ca RATB sa acopere doar 32 de trasee, proiectul fiind supus dezbaterii publice.
» RATB va intra pe traseele preorasenesti abia dupa ce edilii din Ilfov si Bucuresti se vor pune de acord.
Bucurestenii si locuitorii din imprejurimi mai au de asteptat pana cand vor beneficia de transportul preorasenesc asigurat de RATB, din cauza disputelor dintre autoritatile din Bucuresti si llfov. Desi ordonanta ce permite RATB sa reia traseele din afara Capitalei a fost aprobata inca din septembrie, nici pana acum edilii nu au reusit sa se puna de acord in privinta conditiilor in care va functiona transportul in afara Bucurestiului. Ieri, consilierii judeteni din Ilfov au aprobat introducerea a 49 de trasee, in timp ce proiectul Primariei Capitalei, care se afla in prezent in dezbatere publica, prevede doar 32 de trasee.
Aprobat doar in Ilfov
Introducerea transportului RATB in Ilfov a fost aprobata ieri de consilierii judeteni dupa mai multe amanari si discutii in contradictoriu. Astfel, s-a stabilit ca transportul preorasenesc sa se desfasoare pe 49 de trasee, iar pretul unui bilet sa fie cuprins intre 1,5 lei pentru traseele mai mici de 20 de km si 2,5 lei pentru cele mai lungi. Abonamentele vor costa 35 de lei pentru traseele din Ilfov, 50 de lei pentru Ilfov si o linie din Capitala si 60 de lei pentru toate liniile din Bucuresti si Ilfov. "Suntem in negocieri cu primariile din Ilfov pentru a acorda gratuitati elevilor acolo unde bugetul permite si reduceri de 50% sau scutiri de la plata pentru pensionari", a declarat Cristache Radulescu, presedintele Consiliului Judetean Ilfov.
Capitala are alt proiect
Primaria Capitalei a supus dezbaterii publice un proiect de hotarare care preved