Un bucureştean a vrut să-i facă soţiei o surpriză şi i-a cumpărat o maşină de peste 11.000 de euro, care i s-a oprit la primul semafor.
Cum aţi descrie sentimentul care vă încearcă atunci când luaţi de la dealer maşina nounouţă, iar la primul semafor vă lasă baltă? Panică, spun cei care au păţit-o. Mergând mai departe, ce aţi simţi ştiind că lunar plătiţi rata la o maşină aşa-zis nouă, dar pe care o folosiţi cu greu, având probleme la cutia de viteze? Din nou, păţiţii spun că este cel puţin frustrant.
Nu a mai intrat în prima treaptă imediat după cumpărare
I s-a întâmplat unei familii tinere din Capitală. Un soţ care a vrut să-i facă jumătăţii un cadou inedit. A profitat de oferta Porsche şi a comandat, pe firmă, un Seat Ibiza cu dotări suplimentare, la un preţ cu puţin peste 11.000 de euro. Maşina a ajuns la termen şi a fost predată noului proprietar. La primul semafor însă nu a mai vrut să intre în treapta 1 de viteză.
„Am intrat în panică, ceilalţi mă claxonau, iar eu nu ştiam ce să fac“, spune femeia, care refuză să-şi dea numele, cumva „de ruşine“. A pornit cu a doua şi până acasă nu a mai scos-o din viteză. Au urmat telefonul la dealer şi două săptămâni de aşteptat, deoarece mecanicii de la service intraseră în concediu. Au fost mai apoi întâmpinaţi cu zâmbete zeflemitoare şi replica: „Aşa ceva nu ni s-a mai întâmplat“, pentru ca mai apoi service-ul să constate că defecţiunea e reală: pinionul de viteza 1 avea probleme de prelucrare şi era necesară înlocuirea acestuia.
„Nu cunosc foarte multe despre ma- şini, dar măcar atât ştiu şi eu: cutia de viteze e esenţială la o maşină şi nu am putut să accept schimbarea unui pinion. Mi se pare normal să cer înlocuirea maşinii, pentru că nu mă pot împăca la gândul că am cumpărat, de nouă, o maşină defectă“, spune doamna L.C.
„Am refuzat să o ridi