Dragos Grigoriu, fondatorul agentiei de publicitate Tempo, a incheiat un parteneriat cu Radu Ionescu, fondatorul companiei de comunicare digitala Kinecto, in urma caruia fiecare detine cate 50% din Kinecto.
Cei doi antreprenori apreciaza ca prin aceasta operatiune valoarea companiei depaseste 5 mil. euro.
"Impreuna valoram mai mult decat separat. Unim doua forme complementare si compatibile de energie creativa, iar asta a fost atat de evident, incat negocierile pentru acest parteneriat nu au durat mai mult de o ora", a explicat Dragos Grigoriu.
Veniturile din consultanta in comunicare digitala ale Kinecto si Tempo sunt bugetate pentru acest an la 1 million de euro, dintr-o piata de publicitate online estimata anul acesta intre 12 si 20 mil. euro. Printre clientii Kinecto se numara MBA Romano-Canadian, L'Oreal, Garnier, Bancpost, Lipton, Piraeus Bank, Tiriac Imobiliare (Residenz, Stejarii). Agentia a fost fondata in 2002 si are 23 de angajati.
Compania isi va pastra numele Kinecto si il va avea ca manager general tot pe Radu Ionescu, fondatorul sau, fost ziarist la ZF in urma cu noua ani. Aceasta corespunde modelului de business al grupului Tempo, care este unul bazat pe o structura de parteneriat, in managementul companiilor specializate din cadrul grupului fiind cooptati antreprenori.
Experienta a aratat ca este dificil ca o agentie interactiva independenta sa fie integrata intr-o campanie in care celelalte medii - print, tv, outdoor - intra in grija altor companii. In urma parteneriatului cu Tempo, vom merge impreuna la clienti, va exista o sinergie perfecta in campanii si astfel eficienta va creste semnificativ", spune Radu Ionescu.
Printre clientii Tempo se afla Orange, Posta Romana, Raiffeisen Bank, Mercedes-Benz, Tuborg Romania, Baneasa Investments.
Principalii competitori ai Kinecto pe piata promovarii online sunt WebSty