Subsidiara locala a companiei elvetiene Nestle ar putea ajunge in acest an la vanzari de 200 mil. euro, dupa ce primele noua luni i-au adus producatorului o crestere peste ritmul previzionat, de 25%.
Nestle Romania a anuntat cresteri de vanzari de peste 20% pe toate segmentele de piata pe care activeaza, cele mai mari categorii de produse din portofoliul companiei fiind bauturile instant, dulciurile, inghetata, alimentele pentru copii sau hrana pentru animale de companie.
"In al treilea trimestru al anului avem o crestere medie de peste 25% la nivelul tuturor diviziilor Nestle in Romania. Rezultatele pozitive din lunile de vara au confirmat tendinta crescatoare a primei jumatati a anului. Ramanem inaintea tintelor dupa primele 9 luni", a declarat Paul Nuber, directorul general al Nestle Romania.
Managerul declara in luna septembrie, intr-un interviu acordat ZF, ca mizeaza in acest an pe o crestere de cel putin 25% a vanzarilor companiei, ritm similar celui inregistrat in 2007 fata de perioada anterioara. El se arata insa rezervat fata de dinamica din ultimele luni ale anului din cauza schimbarilor in comportamentul de consum al romanilor aduse de dificultatile de pe pietele internationale.
Dupa publicarea dinamicii in T3, Nuber a afirmat ca, pana in acest moment, compania nu si-a redus bugetul de promovare fata de perioada anterioara. Pe piete precum soft drinks sau bauturi alcoolice, mai multi jucatori mari si-au redus cheltuielile de promovare, pe fondul aparitiei primelor semnale de incetinire a cresterii consumului.
Anul trecut, Nestle a raportat afaceri de 150 de milioane de euro pe piata locala, in crestere cu circa 30% fata de 2006.
Reprezentantii Nestle au mai precizat ca, pe piata locala, cele mai importante rate de crestere in trimestrul al treilea au fost inregistrate de diviziile Nestle Nutrition (alimente pentru