Emporio Armani a convins-o pe Victoria Beckham, contra a 15 milioane de euro, să fie imaginea lenjeriei intime pe care o produce, informează Brand Republic, citat de Mediafax. Cu aceeaşi casă de modă a avut un contract şi soţul vedetei, David prezentând doi ani lejeria produsă pentru bărbaţi.
Victoria Beckham urmează să îşi facă debutul ca imagine a Emporio Armani în cadrul unei campanii care se va derula în toate mediile, inclusiv outdoor şi postere şi, probabil, şi pe autobuze. Campania va debuta la începutul anului viitor şi va promova noua colecţie de lenjerie intimă primăvară-vară a companiei. Posh a semnat un acord pe trei ani cu casa de modă, renumită pentru campaniile sale de publicitate provocatoare. "Cine ar putea lansa mai bine ca Victoria Beckham noua colecţie de lenjerie a Emporio Armani. Victoria este model în materie de stil, o femeie dinamică a cărei influenţă şi recunoaştere va genera un plus de interes faţă de afacerea noastră", a declarat Giorgio Armani. "Să am oportunitatea de a lucra cu Armani este un lucru uimitor. Îl respect extrem de mult", a declarat vedeta.
Emporio Armani a convins-o pe Victoria Beckham, contra a 15 milioane de euro, să fie imaginea lenjeriei intime pe care o produce, informează Brand Republic, citat de Mediafax. Cu aceeaşi casă de modă a avut un contract şi soţul vedetei, David prezentând doi ani lejeria produsă pentru bărbaţi.
Victoria Beckham urmează să îşi facă debutul ca imagine a Emporio Armani în cadrul unei campanii care se va derula în toate mediile, inclusiv outdoor şi postere şi, probabil, şi pe autobuze. Campania va debuta la începutul anului viitor şi va promova noua colecţie de lenjerie intimă primăvară-vară a companiei. Posh a semnat un acord pe trei ani cu casa de modă, renumită pentru campaniile sale de publicitate provocatoare. "Cine ar putea lansa mai bine ca Vict