Dacia isi intrerupe productia din uzina de la Mioveni, joi si vineri, precum si in zilele de 13 si 14 noiembrie, pentru a adapta programul de fabricatie la cererea comerciala, a anuntat producatorul.
Fabricatia de piese de schimb, activitatea anumitor sectoare ale Uzinei Mecanice, cea a centrului CKD, precum si expeditiile de vehicule vor continua fara intrerupere, a adaugat compania.
Numarul zilelor nelucratoare ar putea creste in viitor daca pietele auto isi vor continua scaderea, a spus recent Francois Fourmont, directorul general Dacia, la o conferinta pe teme auto.
Fourmont a explicat ca productia va fi oprita pentru a reduce stocurile, dar a adaugat ca Dacia nu a renuntat la planul ei de a face angajari si nici nu va amana data viitoarelor lansari de modele.
Dacia produce zilnic circa 1.350 de masini, astfel ca dupa zilele de intrerupere productia Dacia va fi cu circa 5.000 de unitati mai mica per total.
Dacia a redus cu 50.000 de unitati nivelul de productie planificat pentru anul acesta, pana la 260-270.000 masini, dupa ce a scazut cererea din cauza crizei economice globale. Dacia isi intrerupe productia din uzina de la Mioveni, joi si vineri, precum si in zilele de 13 si 14 noiembrie, pentru a adapta programul de fabricatie la cererea comerciala, a anuntat producatorul.
Fabricatia de piese de schimb, activitatea anumitor sectoare ale Uzinei Mecanice, cea a centrului CKD, precum si expeditiile de vehicule vor continua fara intrerupere, a adaugat compania.
Numarul zilelor nelucratoare ar putea creste in viitor daca pietele auto isi vor continua scaderea, a spus recent Francois Fourmont, directorul general Dacia, la o conferinta pe teme auto.
Fourmont a explicat ca productia va fi oprita pentru a reduce stocurile, dar a adaugat ca Dacia nu a renuntat la planul ei de a f