Herbert Stein, presedintele AutoItalia, importatorul marcilor grupului Fiat, SsangYong si a motocicletelor Honda, spune ca in 2009 compania va continua planul de extindere a retelei de dealeri, pentru a mentine vanzarile la acelasi nivel cu cele din acest an.
La nivelul retelei de dealeri in 2008 s-au realizat investitii de aproximativ 13,5 milioane de euro in finalizarea a opt centre, parte a retelei AutoItalia, in timp ce pentru 2009 planurile importatorului prevad constructia a patru noi complexuri.
"Cu toate ca nu estimam cresteri ale vanzarilor in 2009, crestem volumul investitiilor pentru a ne mentine la acelasi nivel si in acest an. Investim in unitati de service, in showroom-uri, elemente care ne vor ajuta sa ne mentinem nivelul", a spus Herbert Stein.
In primele noua luni ale anului, vanzarile de autovehicule ale AutoItalia au crescut cu aproape 18% fata de anul trecut, la 13.379 de unitati, in conditiile in care obiectivul pentru acest an este de 19.000 de unitati, in crestere cu 20% fata de anul trecut.
"Vanzarile AutoItalia nu vor scadea in acest an, dar nici nu ne modificam targetul in crestere, cum am facut in ultimii ani. Daca pentru 2008 am vizat o crestere de aproape 20%, pentru 2009 dorim sa mentinem vanzarile la acelasi nivel ca in anul acesta, in conditiile in care in 2008 avem un target de 19.000 de masini. In 2007 am crescut de la 10.000 la 16.000 de masini, ceea ce nu este un lucru normal pentru o piata", a spus Stein.
Potrivit presedintelui companiei, AutoItalia nu a redus inca bugetele de promovare pentru anul viitor, dar estimeaza ca va lua o astfel de decizie in viitorul apropiat. "Nu drastic, dar vom adopta si o astfel de masura. Nu este vorba de ce va fi luna viitoare, ci peste trei-sase luni", a subliniat Herbert Stein.
In luna octombrie majoritatea importatorilor auto de pe piata locala au inreg