Liderul mondial în operarea de containere ar vrea să investească în Portul Constanţa. Gigantul asiatic Hutchinson Port Holdings realizează 13% din traficul internaţional de containere şi este interesat de Molul III sud al portului constănţean, pentru a construi un nou terminal de containere. HPH are peste 30.000 angajaţi şi operează în 47 porturi ale lumii, din 24 ţări dintre care 6 europene (Belgia, Germania, Polonia, Marea Britanie, Spania, Olanda). La vizita în România, reprezentanţii companiei din Hong Kong au discutat cu conducerea Administraţiei Porturilor Maritime Constanţa despre potenţialul portului, dar au vrut să ştie şi ce investiţii vor fi făcute în infrastructură. Ei şi-au exprimat intenţia de a opera numai în porturi cu locaţii-cheie, iar Portul Constanţa este centrul de distribuţie a containerelor pentru zona Mării Negre. În Portul Constanţa există 4 terminale de containere care sunt operate de Constanta South Container Terminal, Socep, Umex şi APM Terminals. Actualmente, traficul de containere din Portul Constanţa este dominat categoric de compania Constanta South Container Terminal, deţinută de autorităţile portuare din Dubai. (S.I.)
Liderul mondial în operarea de containere ar vrea să investească în Portul Constanţa. Gigantul asiatic Hutchinson Port Holdings realizează 13% din traficul internaţional de containere şi este interesat de Molul III sud al portului constănţean, pentru a construi un nou terminal de containere. HPH are peste 30.000 angajaţi şi operează în 47 porturi ale lumii, din 24 ţări dintre care 6 europene (Belgia, Germania, Polonia, Marea Britanie, Spania, Olanda). La vizita în România, reprezentanţii companiei din Hong Kong au discutat cu conducerea Administraţiei Porturilor Maritime Constanţa despre potenţialul portului, dar au vrut să ştie şi ce investiţii vor fi făcute în infrastructură. Ei şi-au exprimat inte