Dupa o experienta de cinci ani in publicitatea online, timp in care a facut pe rand parte din echipa Arbomedia si Boom Advertising, Magdalena Zander are in fata o noua provocare. Desi ramane in mediul care a consacrat-o, Zander conduce, incepand din luna octombrie, agentia de publicitate INTACT Interactive, parte a trustului de presa patronat de familia Voiculescu, avand in fata asteptari indraznete, dar realizabile, dupa cum afirma intr-un interviu acordat Wall-Street.
Despartirea de Boom Advertising, divizia de publicitate a Netbridge Investments, unde timp de un an a ocupat pozitia de director de vanzari, este catalogata de Magdalena Zander drept “o decizie strict de business”.
“Mi s-a oferit oportunitatea de a construi ceva, de a face lucruri frumoase alaturi de o echipa buna si am profitat de ea. Acesta a fost singurul motiv. Asocierea cu brandul INTACT ne aduce notorietate pentru ca este un grup de top din Romania. Pareri de rau nu sunt, poate doar din punctul de vedere al oamenilor cu care am lucrat. Am lasat in urma niste colegi la care am inceput sa tin. Cert este ca ne vom intalni in piata, nu se stie incotro se indreapta lucrurile”, declara Zander.
Daca la Boom Advertising echipa era formata din 40 de angajati, INTACT Interactive va avea un colectiv alcatuit din 15 oameni.
“Atuurile noastre sunt solutiile noi cu care intram pe piata, produse noi pe care le vom propune clientului, un know-how puternic. Ne propunem sa devenim un nume, suntem deja un brand, sa confirmam ce putem pe zona de online. In ianuarie vom demara cu toate motoarele”, spune Magdalena Zander.
Definita ca “un centru de resurse pentru publisheri si clienti”, agentia INTACT Interactive propune clientilor servicii precum consultanta de marketing, open accounting (acces permanent la informatie actualizata) si solutii tehnice de ultima generatie (posibilitati d