Operatorii aerieni low-cost SkyEurope si MyAir au creat o alianta strategica, tintind sa devina al patrulea operator low-cost din Europa, potrivit informatiilor din presa internationala, o fuziune care va intari prezenta celor doua companii si pe plan local. Dupa rezultatele de anul trecut MyAir era al doilea operator low-cost de pe piata locala, transportand 420.000 de pasageri in si dinspre Romania. Dupa primele sase luni ale acestui an insa, locul MyAir a fost luat de Wizz Air, care are o extindere agresiva pe piata din Romania. Totodata, SkyEurope si-a schimbat la sfarsitul anului trecut strategia pe piata din Romania, renuntand sa mai introduca curse spre destinatii din Italia, Franta sau Ungaria, asa cum anuntase initial, concentrandu-se asupra rutelor cu plecare din Romania catre Austria. In 2007, SkyEurope estima 35.000 de pasageri transportati in si dinspre Romania.
Operatorii aerieni low-cost SkyEurope si MyAir au creat o alianta strategica, tintind sa devina al patrulea operator low-cost din Europa, potrivit informatiilor din presa internationala, o fuziune care va intari prezenta celor doua companii si pe plan local. Dupa rezultatele de anul trecut MyAir era al doilea operator low-cost de pe piata locala, transportand 420.000 de pasageri in si dinspre Romania. Dupa primele sase luni ale acestui an insa, locul MyAir a fost luat de Wizz Air, care are o extindere agresiva pe piata din Romania. Totodata, SkyEurope si-a schimbat la sfarsitul anului trecut strategia pe piata din Romania, renuntand sa mai introduca curse spre destinatii din Italia, Franta sau Ungaria, asa cum anuntase initial, concentrandu-se asupra rutelor cu plecare din Romania catre Austria. In 2007, SkyEurope estima 35.000 de pasageri transportati in si dinspre Romania.