Comentariile despre criza economica si efectele sale sunt nelipsite din principalele cotidiane internationale. In timp ce presa britanica noteaza despre intalnirea premierului Gordon Brown cu presedintele francez Nicolas Sarkozy, la Versailles, ziarele din Statele Unite vorbesc despre sistemul american educational, afectat si el de criza financiara. In cotidianele italiene, prostestele studentilor si cazul lui Mailat ocupa din nou prima pagina, in timp ce subiecte precum alegerile din Stele Unite, aflate pe ultima suta de metri, deschid editiile ziarelor din Franta.
Le Monde: Obama cheltuieste 5 milioane $ pentru 30 de minute de publicitate TV
Candidatul democrat la alegerile prezidentiale din Statele Unite, Barack Obama, incearca sa-si consolideze avantajul din sondajele de opinie, prin difuzarea unui spot televizat. Obama a cumparat 30 de minute de publicitate electorala in prime-time, pentru suma de 5 milioane de dolari. Se asteapta ca mesajul publicitar sa infatiseze americani de rand care vorbesc despre provocarile cu care se confrunta, in timp ce Barack Obama expune solutii la aceste probleme.
Posturile de televiziune care vor difuza mesajul electoral sunt NBC, CBS, Fox si Univision. Canalul CNN a refuzat sa transmita spotul, pe motiv ca nu isi permite sa strice grila de programe si implicit sa piarda rating cu un calup publicitar pre-platit atat de lung. Contracandidatul republican al domnului Obama, John McCain, a criticat costul spotului si faptul ca acesta va intarzia inceputul unei partide de baseball World Series, urmarita de milioane de americani.
The Times: Vacante de lux pentru comisarii europeni, sponsorizate de magnati
Pe langa unele cadouri "marunte", precum ceasuri din aur, cutii de trabucuri sau pumnal din argint, comisarii europeni, in frunte cu presedintele José Manuel Barroso, se bucura de vac