Liberty Center, al saptelea mall din Capitala, care se deschide astazi in zona Trafic Greu din sudul Bucurestiului a atras aproximativ 100 de branduri prezente pe piata de fashion, a restaurantelor si a cafenelelor, a serviciilor, dar si pe food, farma sau home&decoration, majoritatea marci internationale.
Deschis in urma unei investitii de aproximativ 70 de milioane de euro, cu o suprafata inchiriabila de 25.000 de metri patrati, centrul comercial a fost inchiriat in intregime de peste 50 de jucatori care activeaza pe piata de imbracaminte, printre care Marks& Spencer, Tom Tailor, Tommy Hilfinger sau Next, peste 10 companii de pe piata de incaltaminte, printre care se numara Leonardo si Benvenuti si aproximativ 12 restaurante si cafenele, cum ar fi McDonalds, KFC, Burger King sau Starbucks.
Compania nord-irlandeza Mivan, care a dezvoltat proiectul Liberty Center, a ales ca ancore in noul centru comercial, branduri deja cunoscute in Capitala, cum ar fi cel al magazinului de electronice si electrocasnice Altex, al retailerului de fashion Sprider sau al supermarketului Billa, dar si jucatori noi in Bucuresti - retailerul Hervis, care mai este prezent doar in Sibiu, Cluj, Targu-Mures si Oradea si The Light Cinema, primul cinematograf 3D complet digital din Romania, care dispune de 7 sali si 1.500 de locuri.
Mai mult de atat, compania a creat singurul patinoar permanent in interiorul unui mall, care se intinde pe o suprafata de 300 de metri patrati.
"Este un mall interesant, iar mixul de chiriasi este bun. Are o parcare subterana, ramane insa de vazut daca este suficienta, pentru ca este foarte important ca un centru comercial sa dispuna de locuri de parcare. Sper insa ca patinoarul de la ultimul etaj si cinematograful digital sa fie poluri de atractie pentru clienti", spune Adrian Cazu, director al retelei de magazine Benvenuti. Compania pe care