Chiar daca oficial campania a demarat vineri, candidatii pentru Parlament au inceput activitatile electorale in forta de aproape doua luni. Moda "campaniei de toamna" este calitatea de om obisnuit. Politicienii mizeza pe umanism, pe ideea de a se afisa in fata electoratului ca oameni simpli, cu familii si obiceiuri de gospodari. Gospodari ale caror declaratii de avere par insa carti SF pentru electoratul curtat.
Candidatii PD-L si PNL au incercat sa arate ca sunt oameni simpli, de familie, implicati in probleme societatii si cu simt civic. Dupa cazurile intens mediatizate ale democrat-liberalei Elena Udrea si liberalului Bogdan Olteanu, doi colegi - Calin Popescu Tariceanu si Raluca Turcan - au prins din zbor ce este la moda si ce merge la electorat. Elena Udrea tricoteaza, spala, gateste
Secretarul executiv PD-L, Elena Udrea are "meritul" de a fi lansat trendul "politicianului - om obisnuit cu preocupari obisnuite". Udrea a crosetat in direct la un post de televiziune, apoi intr-o emisiune de divertisment a spalat cu mopul pe jos.
"Eu am fost tot timpul aceeasi, nu e prima oara cand dau cu mopul, nu e prima oara cand vin la deschiderea anului scolar. Sunt o persoana obisnuita care face lucruri obisnuite. E adevarat, nu mai am timp ca altadata, dar sunt o persoana normala care stie sa faca lucrurile simple in mod curent", a declarat Elena Udrea.
De doua luni, "Blonda de la PD-L", cum mai este numita de presa, si-a inceput campania electorala si s-a remarcat prin diverse actiuni: pentru electoratul tanar a prezentat o emisiune MTV, pentru pensionari a facut caritate si a impartit sarmale, iar pentru alegatorii din Drumul Taberei si-a afisat imaginea de gospodina impartind muraturi.
Pe blogul de campanie si-a postat poze din copilarie si adolescenta si a povestit electoratului cum a fost copilaria ei la tara pr