Ca şi Seinfeld, publicitarul Bogdan Naumovici ia în râs situaţii întâlnite şi trăite în propria viaţă. „Dacă poţi să faci mişto de un bărbat chel, de ce să nu faci şi de un homosexual?“ întreabă, retoric. Interviul a debutat neconvenţional: l-am informat că într-o petiţie on-line, semnată de câteva persoane de ambele sexe, se cere trustului Mediapro scoaterea lui din emisiunea “Seinfeld, frate!” pe motiv că se ia de homosexuali.
- Ce înseamnă treaba asta cu petiţia?
- Nu ştiu, nu-mi amintesc... Aaa, că am zis “fundaş pentru echipa adversă? Ha, ha ha... Stai să le spun şi colegilor (pe fond, prin telefon, se aud râsete). Păi ar trebui să-l scoată atunci şi pe Seinfeld, pentru că şi el foloseşte aceiaşi termeni. Hahaha! Ia uite ce probleme am eu! Altfel, sunt fericit!
- Ai scris, regizat şi jucat în spoturi, ai propria emisiune tv. Îţi construieşti propriul brand. Este cumva un exerciţiu de narcisism?
- La întrebarea asta trebuie să răspundă un psiholog, nu eu. “Seinfeld, frate!’ este o formă de a mă disciplina pentru a-mi nota şi filma amintirile. Voiam de mult să fac treaba asta, dar acum mă obligă PRO Cinema. Altfel, poate n-aş fi făcut-o niciodată. Dacă poveştile mele se vor găsi într-un volum, naiba ştie! Dar aş vrea ca fiu-meu, când va creşte, să ştie prin ce întâmplări am trecut.
- Cât timp ia treaba asta cu televiziunea?
- O duminică după-amiaza pentru văzutul a 12 episoade. Noaptea târziu termin de scris. Apoi luni, vreo trei patru ore filmăm pentru o săptămână.
- Este mult, ca timp, pentru un director regional al unei agenţii de publicitate?
- Mi-am dat demisia de mult din funcţia respectivă, fiindcă se pusese problema să circul în Europa două săptămâni pe lună. În primul rând, că mi-e frică de avion, în al doilea, pentru că am tre