Avem 48 de candidati. Cred ca nici unul dintre ei nu îi stie pe toti ceilalti… Nici unul dintre cei ce ne vor cere votul în 30 noiembrie nu îsi va scrie singur discursurile pentru radio, tv, presa scrisa. Nici unul nu si-a conceput singur sloganurile, nu si-a creat spoturile si clipurile. Pâna la urma de aceea sunt consilieri de imagine, de presa, firme de consultanta politica, companii de sondare a opiniei publice si structuri de partid. Toti vor conlucra pentru a-i da candidatului o aura de învingator. Pentru a-l duce la victorie. Doar 12 vor fi alesi. De cele mai multe ori opinia publica, cetatenii nu stiu nimic despre lumea furibund, agitata, pasionala, tenebroasa de multe ori, profesionista câteodata, din spatele candidatilor. Tocmai în acest sens, Zi de zi va prezinta o scurta panoramare a umbrelor facatoare de imagine din viata politicienilor ce au fost desemnati sa va ceara votul.
Zoltania. Dar unu-i Dragos Bardosi
La PNL, presedintele Ciprian Dobre a angajat o firma clujeana de succes, Zoltania, cu Zoltan Kovacs si Tania Papuc, la timona. Pentru imagine foto, clip si spot. Cum fostul strateg sef al liberalilor din primavara, Cornel Briscaru, acum va candida, liberalii s-au bazat pe Dragos Bardosi si echipa de la tineret, dar sunt semne ca vor aduce si o echipa de campanie de la Bucuresti. Deputatul Cornel Briscaru are în echipa sa o grupare de tineri care lucreaza pe gratis sub timona lui Dragos Bardosi si a lui Marius Cerghizan, coordonatorul trupei de voluntari, un fel de gherila urbana cu haine de un galben electoral. Cerghizan are si o promisiune de onorat fata de primarul din Râciu. Bardosi vine din ani grei de presa centrala si locala. A fost expert media la deputatul Eugen Nicolaescu, a lucrat în campania lui Coman Melus în 2004 la Sighisoara, în 2004 si 2007 la europarlamentare pentru PSD Mures, iar dupa transferul la liberali în