Primăria Capitalei a pus în funcţiune, începând de ieri, primul sistem destinat intervenţiei rapide pe probleme legate de reţelele edilitare (apă, canal, gaz, telefonie, Electrica, RADET, Primăria Capitalei a pus în funcţiune, începând de ieri, primul sistem destinat intervenţiei rapide pe probleme legate de reţelele edilitare (apă, canal, gaz, telefonie, Electrica, RADET, RATB, Luxten) şi de drumuri (gropi, tasări, surpări, canale lipsă) şi de semaforizare.
Linia telefonică poate fi utilizată non-stop şi gratuit, formând numărul de telefon 0800 800 882. Reprezentanţii municipalităţii au precizat ieri că centrala este pregătită să primească 10 apeluri, în acelaşi timp.
Cum va funcţiona
Doi operatori de telefonie transferă apelurile către dispecerii tuturor serviciilor implicate. Aceştia le retransmit către dispeceratele Administraţiei Străzilor, Electrica, Distrigaz, Apa Nova, RADET, RATB, Luxten, Romtelecom, care, după ce rezolvă defecţiunile, retrimit informaţia către Dispeceratul Integrat de Urgenţă pentru a fi contabilizată şi pentru ca şi celelalte servicii de utilitate publică să poată interveni, dacă este cazul.
Primarul General, Sorin Oprescu, a declarat ieri: “Eu mă bazez pe sprijinul bucureştenilor. Şi îi asigur că, după ce vom afla şi de la ei ce nu funcţionează, ce probleme sunt, vom urmări remedierea acestor defecţiuni”. El a adăugat că tot la Dispecerat se întoarce informaţia şi se contabilizează rezultatele. „Vom avea grijă de un lucru care până acum nu a putut fi rezolvat.
De exemplu, vom urmări ca, acolo unde a fost avarie, după intervenţie, carosabilul să fie adus la starea inţială. Ştiţi că până acum se spărgea asflatul, se repara conducta şi carosabilul rămânea distrus”, a conchis Sorin Oprescu.