Agentia de publicitate Grey NYC le-a schimbat culoarea pielii celor doi candidati la presedintia americana, a caror lupta este pe cale sa ia sfarsit. In afisul publicitar, Obama si McCain sunt despartiti de sloganul "Lasa faptele sa fie subiectul de discutie", facand referire la faptul ca votantii nu ar trebui sa fie influentati de diferentele rasiale.
Afisele au fost realizate de Tor Myhren, directorul de creatie al agentiei, arata The Telegraph. Conform lui Myhren, posterele sunt adresate votantilor, cu mesajul ca acestia ar trebui sa-si bazeze votul pe programul politic al fiecarui candidat, si nu pe diferentele rasiale dintre cei doi.
Afisele readuc in discutie stilul folosit in mod provocator, timp de 15 ani, de catre compania vestimentara United Colors of Benetton in revista sa, "Colors". Scopul folosirii tehnicii respective era incitarea la discutii vizavi de diferentele de rasa.
Intr-un numar al revistei "Colors", designer-ul Tibor Kalman prezenta, in 1993, un material numit "Ce-ar fi daca...". Acesta continea fotografii prelucrate care ii infatisau pe actorul Arnold Schwarzenegger ca fiind negru, pe Papa Ioan Paul al II-lea ca asiatic si pe cantaretul Michael Jackson ca scandinav. Agentia de publicitate Grey NYC le-a schimbat culoarea pielii celor doi candidati la presedintia americana, a caror lupta este pe cale sa ia sfarsit. In afisul publicitar, Obama si McCain sunt despartiti de sloganul "Lasa faptele sa fie subiectul de discutie", facand referire la faptul ca votantii nu ar trebui sa fie influentati de diferentele rasiale.
Afisele au fost realizate de Tor Myhren, directorul de creatie al agentiei, arata The Telegraph. Conform lui Myhren, posterele sunt adresate votantilor, cu mesajul ca acestia ar trebui sa-si bazeze votul pe programul politic al fiecarui candidat, si nu pe diferentele rasiale dintre cei doi.