La prima licitaţie de maşini vechi organizată în România cel mai bine s-au vândut Loganurile şi mărcile străine ai căror ani de fabricaţie sunt 2004 şi 2005. Nu mai puţin de 250 de maşini au fost prezentate la licitaţie, iar după trei ore de “negocieri” s-au vândut mai mult de jumătate dintre acestea. Vreo 20 de oameni în sală, cu toţii chitiţi să dea lovitura şi să-şi cumpere maşini la cele mai bune preţuri. Se uită atent la autoturismele care le trec prin faţă la fiecare 45 de secunde şi din când în când ridică nervos o mână, semn că sunt încă “în cărţi” şi mai plusează cu 100 de euro. “O furgonetă, câteva maşini de clasă mică, poate mai rămân bani şi de un Audi luxos şi… gata parcul auto pentru firmă!”
Se întâmplă la prima licitaţie de maşini rulate organizată în România şi intermediată de grupul britanic BCA - o alternativă la târgurile de maşini rulate, însă destinată doar firmelor. Nu mai puţin de 250 de maşini au fost prezentate la licitaţie, iar după trei ore de “negocieri” s-au vândut mai mult de jumătate dintre acestea. “La preţuri de nimic”, spun entuziasmaţi unii dintre cumpărători. “Cam scumpe”, după cum apreciau clienţii obişnuiţi cu licitaţiile desfăşurate până acum doar în ţările din Vest.
Licitaţii bilunare
Cel mai bine s-au vândut maşinile de producţie autohtonă, Dacia şi Daewoo, iar dintre mărcile străine – cele nemţeşti, nu mai vechi de 4 ani. Un Logan break din 2007, cea mai echipată dintre variante, cu 31.000 de kilometri la bord a avut un preţ de pornire al licitaţiei de 4.500 de euro şi a fost adjudecat la 4.700 de euro. Daewoo Nubira din 2006 s-a dat cu 4.700 de euro, Opel Corsa vechi de trei ani nu trecea de 3.000 de euro în timp ce luxosul Audi A6 s-a dat cu 14.200 de euro.
Astfel de licitaţii vor avea loc în fiecare miercuri, o dată la două săptămâni, în sediul din Otopeni al compan