United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul local al brandurilor Tuborg si Carlsberg, estimeaza ca vanzarile Tuborg Christmas Brew, brandul Tuborg de Craciun, vor fi anul acesta cu 15-20% mai mari decat in anul precedent. "Estimam ca vanzarile Tuborg Christmas Brew vor fi anul acesta de aproximativ 25.000 de hectolitri, cu 4.000-5.000 de hectolitri mai mari decat in 2007, deoarece am inceput sa distribuim aceasta marca cu o saptamana mai devreme fata de anul trecut", a declarat Shaine Shachar, presedintele URBB. Shaine a adaugat ca bugetul net alocat promovarii marcii Tuborg Christmas Brew va fi mai mare anul acesta fata de cel alocat in 2007, cand URBB a investit 500.000 de euro rate-card. Potrivit reprezentantilor companiei, vanzarile acestui brand reprezinta circa 5% din vanzarile totale inregistrate de brandul Tuborg anual, aproximativ 30% din vanzarile Tuborg Christmas Brew fiind realizate prin intermediul HoReCa (hoteluri, restaurante, cazinouri). Brandul Tuborg realizeaza anual 38-40% din vanzarile totale ale producatorului URBB, ceea ce inseamna ca acesta va aduce la finalul anului 2008 peste 40 mil. euro din cifra de afaceri a companiei, daca URBB va inregistra ritmul de crestere de 20% estimat la inceputul acestui an si va atinge afaceri de 110 mil. euro.
United Romanian Breweries Bereprod (URBB), producatorul local al brandurilor Tuborg si Carlsberg, estimeaza ca vanzarile Tuborg Christmas Brew, brandul Tuborg de Craciun, vor fi anul acesta cu 15-20% mai mari decat in anul precedent. "Estimam ca vanzarile Tuborg Christmas Brew vor fi anul acesta de aproximativ 25.000 de hectolitri, cu 4.000-5.000 de hectolitri mai mari decat in 2007, deoarece am inceput sa distribuim aceasta marca cu o saptamana mai devreme fata de anul trecut", a declarat Shaine Shachar, presedintele URBB. Shaine a adaugat ca bugetul net alocat promovarii marci