Peste 120 de companii oferă în jur de 3.500 de joburi, dintre care peste 30 de companii activează în domeniul IT, oferind aproape o mie de locuri de muncă, în diferite departamente, au declarat organizatorii Târgului Companiilor de Top, care se desfăşoară în Capitală, citaţi de NewsIn.
Pentru cele 3.500 de locuri de muncă, majoritatea celor care s-au interesat de ofertele companiilor participante sunt studenţi, în proporţie de 70%. Restul de 30% sunt oameni cu experienţă în domenii cum ar fi consultanţa, financiar-bancar, economic, telecom şi marketing.
Organizatorii estimează că târgul va fi vizitat de 13.000 de participanţi în cele două zile, vineri şi sâmbătă, ediţia de anul trecut înregistrând aproximativ 12.000 vizitatori. Potrivit organizatorilor, în ediţiile precedente aproximativ 5.800 de persoane şi-au găsit un loc de muncă.
Referitor la oferta companiilor din domeniul IT, Totalsoft a oferit aproximativ 50 de posturi din categoriile enumerate, în timp ce Microsoft România a pus la bătaie35 de posturi, din care 20 de locuri în cadrul unui internship şi 15 pentru ingineri tehnici. De asemenea, IBM a dispus 70 de posturi în străinătate, pentru Slovacia, iar reprezentanţa IBM din România 20 de posturi pentru programatori, testeri şi consultanţi.
Şi principalii jucători de pe piaţa românească de telecom au numeroase oferte pentru studenţii români şi nu numai, majoritatea axându-se pe resurse umane, marketing, vânzări şi economic.
În contrast cu celelalte companii, Adobe România se axează pe angajarea de absolvenţi de studii superioare, încurajând studenţii să rămână în şcoală până la definitivarea studiilor, cunoscându-se faptul că un serviciu care oferă satisfacţii financiare acceptabile îi poate afecta unui student interesul pentru studii, a declarat managerul de resurse umane din cadrul Adobe Systems România, Delia Blăjan.
Nu toţi