» Primele zile ale campaniei electorale au demonstrat mai mult ca niciodata imaginatia bogata a candidatilor si modul in care s-au personalizat strategiile datorita votului uninominal.
» Daca Geoana se vede deja band spritul victoriei in piata, pedelistii i-au invitat pe alegatori la povesti si la petrecere de Halloween, in vreme ce liberalii au identificat votantul ideal ori si-au prezentat oferta in costume de epoca.
» Pe langa deja traditionalii mici social-democrati, au aparut portocalele si crizantemele portocalii, dar si merele liberale.
Cum s-a pornit oficial campania electorala, aspirantii la un fotoliu de senator sau deputat s-au grabit in colegii sa-si lanseze candidaturile in fata electoratului. Fiecare dupa inspiratie si buget.
Pentru ca nu putea razbi dintr-o singura "miscare" colegiul pe care si l-a ales, Mircea Geoana s-a lansat de doua ori, o data la Dabuleni, o data la Segarcea. Pe o platforma amenajata in centrul orasului Segarcea si in fata catorva mii de persoane adunate sa primeasca gratis mici pesedisti, Geoana s-a aratat sigur de victorie si a cerut sa fie pus de pe acum vinul la rece. "Data de 30 noiembrie e importanta pentru Romania, este importanta pentru Segarcea, este importanta pentru Oltenia si va indemn sa veniti la vot. Nea Popica (Nicolae Popa, primarul din Segarcea – n.r.) a promis ca pe 30 noiembrie aduce vinul, iar eu aduc apa minerala ca sa bem un sprit in cinstea victoriei.
Nea Popica, pune vinul la rece ca vine PSD-ul la guvernare", a cerut Geoana. Odata rezolvata propria lansare, liderul PSD a pornit apoi in pelerinaj, ieri sustinandu-i pe candidatii partidului din judetul Valcea, la Casa de Cultura a Sindicatelor si pe ritmurile trupei Voltaj. Tot lansare muzicala au preferat in Vrancea Miron Mitrea si Marian Oprisan. Cantand si dansand impreuna cu Vali Craciunescu, cei d