Varsta este strans legata de felul in care este perceput mirosul unui parfum. Anumite arome sunt asociate cu varstele inaintate, iar altele cu cele fragede.
Studiile realizate de companiile producatoare de parfumuri au aratat ca mirosul este perceput atat la nivel cerebral cat si emotional, informeaza Daily Mail.
Rational, fiecare parfum este asociat unei flori. La scara emotionala insa, parfumul activeaza hormonul fericirii, care actioneaza diferit in functie de varsta.
Astfel, aroma de vanilie este proprie persoanelor intre doua varste si plinute. Cea de citrice este asociata tineretii si dinamismului. Lavanda are efect calmant si este asociata tinerelor, iar mirosul de trandafiri este propriu persoanelor cu varste inaintate.
Producatorii de parfumuri au spus ca ei creaza imaginea unui produs dupa modul in care mirosul lui este perceput. In functie de acest criteriu, ei recomanda persoanelor trecute de prima tinerete un parfum de citrice, care are efect de intinerire.
"Noi doar corectam un proces psihologic real. Nu este o strategie, ci un adevar si acesta este doar inceputul. Toate parfumurile noastre vor avea la baza aceste principii", a spus directorul unei companii de parfumuri, Kumar Ramani.
Varsta este strans legata de felul in care este perceput mirosul unui parfum. Anumite arome sunt asociate cu varstele inaintate, iar altele cu cele fragede.
Studiile realizate de companiile producatoare de parfumuri au aratat ca mirosul este perceput atat la nivel cerebral cat si emotional, informeaza Daily Mail.
Rational, fiecare parfum este asociat unei flori. La scara emotionala insa, parfumul activeaza hormonul fericirii, care actioneaza diferit in functie de varsta.
Astfel, aroma de vanilie este proprie persoanelor intre doua varste si plinute. Cea de citr