Thierry Gueguen, supply chain and industry director al Danone pe Europa de Sud-Est, sustine ca dezvoltarea lanturilor de magazine internationale va fi incetinita de criza financiara si considera ca este important ca producatorii sa aiba o distributie echilibrata intre retailul modern si cel traditional.
"Unele locatii sunt deja foarte aglomerate din punct de vedere al retailerilor prezenti, din acest motiv va deveni o provocare pentru ei sa se dezvolte in continuare in orase mari, asa ca vor ataca orasele mici. In plus, chiar daca Romania este o tara buna pentru business, afacerile acestor retaileri sunt afectate in tarile lor natale, de aceea se vor gandi de doua ori inainte de a se dezvolta", a declarat Thierry Gueguen, supply chain and industry director al Danone pe Europa de Sud Est.
Gueguen, are 42 de ani si o experienta de 20 de ani in cadrul companiilor Danone si Kraft, unde a lucrat aproape 14 ani. Gueguen a fost primul angajat din cadrul Kraft care a detinut functia de supply chain director, intregul departament fiind creat in urma cu zece ani in cadrul gigantului Kraft. Dupa cinci ani petrecuti in diverse functii din departamentul de supply chain din Franta si alti trei ani ca vicepresedinte supply chain in America Latina, Gueguen a revenit in 2005 in echipa producatorului de lactate Danone, divizia din Franta, pe pozitia de supply chain leader la nivel mondial pe segmentul de lactate.
"Am ocupat aceasta pozitie pana in aprilie 2008, cand am simtit nevoia de fiu din nou mai aproape de teren si de piete, o perspectiva pe care o pierzi atunci cand coordonezi afaceri la nivel mondial", povesteste Gueguen, care in prezent este supply chain & industry director pe Europa de Sud-Est. Din aceasta functie, el coordoneaza atat Romania, Bulgaria si Grecia, cat si zona Adriatica, din care fac parte Serbia, Croatia si Moldova, cat si cele doua