Starbucks va oferi gratuit o cafea la filtru, ca stimulent de activare a electoratului, tuturor celor care voteaza astazi, informeaza site-ul Media Post. Sistemul de bonificatie a votului oferit de Starbucks nu necesita vreo dovada efectiva a faptului ca alegatorii au votat, functionand conform unui cod al onoarei, a anuntat purtatorul de cuvant al companiei, Lily Gluzberg.
Se pare ca autorul originalei idei este Bill McDougle, care a trimis propunerea companiei prin e-mail. Acesta a declarat ca nu credea ca sugestia sa are sanse sa fie implementata, dar a decis sa o trimita pentru ca i s-a parut o formula buna de a stimula oamenii sa participe la vot. In cursul zilei de sambata, McDougle a fost anuntat prin intermediul unui e-mail ca ideea sa de a oferi cafea gratis pentru cei care au votat se va concretiza pentru ca a fost primita cu entuziasm de internautii de pe site.
Campania a fost promovata printr-un spot de 60 de secunde, care incepe cu intrebarea "Ce s-ar intampla daca tuturor ne-ar pasa atat de mult incat sa votam?" si se incheie cu "Tu si Starbucks. Este vorba despre mai mult decat cafea". In cadrul unei conferinte organizate de Starbucks la New York, echipa manageriala a companiei s-a angajat sa initieze campanii in beneficiul comunitatii, prin practici de comert etice, respectarea principiilor ecologice si implicare activa in viata comunitatii.
Starbucks va oferi gratuit o cafea la filtru, ca stimulent de activare a electoratului, tuturor celor care voteaza astazi, informeaza site-ul Media Post. Sistemul de bonificatie a votului oferit de Starbucks nu necesita vreo dovada efectiva a faptului ca alegatorii au votat, functionand conform unui cod al onoarei, a anuntat purtatorul de cuvant al companiei, Lily Gluzberg.
Se pare ca autorul originalei idei este Bill McDougle, care a trimis propuner