Dan Diaconescu va încasa 10.000 de euro plus TVA, de la fiecare candidat, Prigoană mizează la Taraf TV pe „ruralul disciplinat“, de aceea cere 5.000 de euro pe oră în emisiunile electorale ale postului muzical
Radu Moraru susţine că nu ştie tarifele de la Naşul, dar nu crede că politicienii se vor înghesui, fiindcă „nu vor să iasă şifonaţi pe banii lor“
Doar 10.000 euro plus TVA, ora în prime-time, sub umbrela Dan Diaconescu Direct. 1.500 de euro plus TVA ora la matineul Zori de zi; 5.000 plus TVA ora de după-amiază, la Se întâmplă acum. 4.000 plus TVA la Cafeneaua politică, de luni până joi, în intervalul 18-19. Toate, la acelaşi OTV. 5.000 de euro, ora la Taraf TV şi surata lui Etno, cu 5 spoturi publicitare incluse.
Acestea sunt tarifele anunţate ieri de oamenii acestor televiziuni, pentru prezenţa în emisiunile electorale a pretendenţilor la un fotoliu de parlamentar. Conform legii, fiecare post comercial este obligat să stabilească un preţ fix, pentru toate formaţiunile interesate, „pe unitate de timp şi emisiune”. Această regulă nu e de natură să-l entuziasmeze pe Dan Diaconescu: „Noi voiam să luăm mai mult de la cei bogaţi şi mai puţin de la săraci. Dar în România sunt aceleaşi tarife pentru toţi, e comunism în capitalism”. Chiar şi aşa, patronul de la OTV şi-a ocupat deja întreaga lună de campanie: „Am vândut de mult, aproape tot. În ultima săptămână, vom avea 6-8 ore de emisiuni electorale pe zi.
Matinale, prime-time, indiferent. Dar nu e normal ca emisiunile din prima săptămână de campanie să coste la fel ca acelea din ultima săptămână. În America, un spot difuzat în ultima săptămână de campanie prezidenţială a costat 1,5 milioane de dolari”. Cum România n-are nici o şansă de a ajunge din urmă Statele Unite, nici tarifele de la noi nu se pot compara cu cele de peste Ocean. Chiar şi aşa, Diaconescu estimează un câştig fru