Campania electorala costa, la Realitatea TV, 3,5 milioane de euro. Pretul unui pachet maxim de publicitate electorala este oferit de Realitatea Catavencu Grup la 3.526.400 euro. In pachet intra aparitii la jurnalele de stiri de la Realitatea TV si statiile teritoriale din Cluj, Brasov, Targu-Mures, Sibiu, dar si la Romantica si The Money Channel. OTV vrea 10.000 de euro plus TVA, pe ora, pentru prezenta la "Dan Diaconescu Direct".
Update: Citeste in text declaratiile reprezentantilor TV si ai CNA
Achizitia pachetului maxim ofera un discount de aproape 900.000 de euro, in conditiile in care cumpararea separata a spatiului de publicitate electorala ar presupune un cost de 4.408.000 euro, potrivit ofertei electorale a Grupului.
Pana in prezent, doar TVR, Antenele, Realitatea TV, OTV si B1 au trimis la CNA grilele finale cu emisiunile electorale. OTV este singura televiziune care a informat si asupra preturilor pe care le pretinde pentru timpul acordat partidelor politice.
Pro TV "nu va vinde publicitate electorala" pe timpul campaniei electorale, a precizat, pentru HotNews.ro, directorul de PR al postului, Maria Apostol. Singurele emisiuni cu caracter electoral pe Pro TV le va difuza vor fi cele cu caracter de dezbatere. Potrivit acesteia, postul urmeaza sa definitiveze, cel mai tarziu miercuri, grila finala cu emisiunile de dezbateri alocate acestui subiect, pe care o va trimite CNA-ului.
OTV, in schimb, cere 10.000 de euro plus TVA pe ora candidatilor la alegerile parlamentare care vor sa se exprime in emisiunea electorala "Dan Diaconescu Direct", difuzata de luni pana vineri, potrivit unei adrese transmise CNA de post si citata de Mediafax.
GRUPUL REALITATEA CATAVENCU, pachetul maxim
Realitatea TV: 9 jurnale / zi * 4*30 sec * 20 zile = 720 stiri * 30 secRealitatea TV Cluj: 6 jurnale /