Anuntul ca Google vrea sa faca un parteneriat cu Yahoo privind publicitatea online a determinat o reactie ferma din partea autoritatilor americane antitrust si astfel, acordul dintre cele doua companii a picat.
"Dupa patru luni de analiza, inclusiv discutii privind variante de schimbari, este clar ca autoritatile de reglementare si o parte a companiilor de publicitate sunt, in continuare, ingrijorati privind acordul", a declarat, miercuri, David Drummond, directorul companiei pe probleme juridice, citat de Washington Post.
Conducerea Yahoo a precizat, intr-un comunicat, ca este "dezamagita ca Google a ales sa renunte la acord si nu sa-l apere in justitie".
Cele doua companii, cele mai mari din industria cautarii pe Internet, au anuntat acordul de parteneriat in iunie, insa au intarziat implementarea acestuia pentru a permite Departamentului Justitiei din SUA sa verifice daca incalca reglementarile antitrust.
Google si Yahoo! controleaza impreuna aproximativ 80% din piata cautarilor pe Internet.
Anuntul ca Google vrea sa faca un parteneriat cu Yahoo privind publicitatea online a determinat o reactie ferma din partea autoritatilor americane antitrust si astfel, acordul dintre cele doua companii a picat.
"Dupa patru luni de analiza, inclusiv discutii privind variante de schimbari, este clar ca autoritatile de reglementare si o parte a companiilor de publicitate sunt, in continuare, ingrijorati privind acordul", a declarat, miercuri, David Drummond, directorul companiei pe probleme juridice, citat de Washington Post.
Conducerea Yahoo a precizat, intr-un comunicat, ca este "dezamagita ca Google a ales sa renunte la acord si nu sa-l apere in justitie".
Cele doua companii, cele mai mari din industria cautarii pe Internet, au anuntat acordul de parteneriat in iunie, insa au