Compania K Tech Electronics, care detine lantul de magazine IT Ultra Pro Computers, a inregistrat o crestere de 15% a cifrei de afaceri in al treilea trimestru al anului, la 23,6 mil. dolari (15,7 mil. euro), insa a avertizat ca va evalua cu atentie oportunitatile de extindere in 2009, luand in considerare evolutia rezultatelor financiare la sfarsit de an, precum si evolutia pietei imobiliare.
In primele noua luni ale anului, K Tech a consemnat un avans de 25% al rulajului, la 78 mil. dolari (51,3 mil. euro) si isi mentine obiectivul de a-si creste cu 15-20% cifra de afaceri pana la finele lui 2008, la peste 120 mil. dolari (84 mil. euro).
"Obiectivele raman valabile, insa sunt conditionate si de evolutia pietei din acest trimestru, mai ales ca la nivelul pietei se resimte o amanare a achizitiilor de IT, cauzata de criza economica, fluctuatia puternica a cursului valutar si introducerea noilor norme bancare privind acordarea creditelor de consum", a declarat Catalin Butolo, directorul de marketing al K Tech.
El spune ca firma isi va stabili politica de extindere a retelei de magazine Ultra Pro anul viitor si in functie de evolutia pietei imobiliare. "Dorim sa dispunem de o retea de magazine stabila, de aceea orice propunere venita din partea dezvoltatorilor imobiliari privind deschiderea unei noi locatii intr-un centru comercial va fi atent analizata", a adaugat Butolo.
K Tech va deschide pana la sfarsitul acestui an doua magazine Ultra Pro in centre comerciale din Sibiu si Braila. Compania va cheltui astfel 1 mil. dolari in amenajarea punctelor de vanzare si aprovizionarea cu stocuri.
Divizia de retail IT va numara 54 de magazine, dintre care opt sunt situate in Capitala. Lantul de magazine Ultra Pro a generat in primele noua luni 49% din afacerile K Tech, restul fiind acoperit de divizia de distributie.
Potrivit lui Butolo, reloca