Un romascan vrea sa dea in judecata BancPost. El sustine ca banca a majorat dobinda la creditul contractat de sotia sa si, din octombrie, i-a aplicat si un comision de administrare, fara vreo notificare prealabila. Pentru creditul de 5.400 de euro, Constantin Tudose ar avea de platit 1.700 de euro in plus, reprezentind comisionul bancii. Oficialii BancPost isi cer scuze fata de client si spun ca totul a fost cauzat de o "eroare de sistem". Un romascan a decis sa cheme in instanta BancPost, dupa ce banca i-a majorat, fara nici o notificare, dobinda la creditul de consum contractat si, in plus, i-a aplicat, incepind din luna octombrie, un comision de administrare. In anul 2006, sotia lui Constantin Tudose a contractat la BancPost un credit de consum, dobinda creditului fiind de 11%. In 2008, dobinda a crescut la 14,5%. "Pe linga faptul ca nu am fost notificat niciodata de BancPost privind cresterea dobinzii, din octombrie am fost pus sa achit si un comision lunar de administrare, de aproximativ 30 de euro. Astfel, rata mea a crescut de la 170 la 200 de euro, fara vreo explicatie, la un credit de 5.700 de euro. La scadenta, ar urma ca banca sa primeasca in plus 1.704,75 euro, numai din acest comision de administrare. Asta daca nu mai apar alte modificari in ce priveste ratele si dobinzile ori alte comisioane! Am platit rata pe octombrie ca sa nu ajung pe lista datornicilor, insa am transmis deja conducerii bancii ca voi chema BancPost in instanta pentru acest furt", a declarat Constantin Tanase. Romascanul sustine ca reprezentantii BancPost i-au solicitat sa scrie o declaratie in care sa specifice ca nu a fost niciodata notificat privind majorarile de dobinzi si privind aplicarea comisionului de administrare. Constantin Tanase spune ca nu va cere daune morale bancii, ci va avea o solicitare deosebita in instanta: "Voi da in judecata BancPost si nu voi cere daune morale,