Cele mai tari masini din Iasi • Marci celebre, calibru nemaipomenit, direct din Cehoslovacia • Iesenii asteptau cu sufletul la gura, pe dealul Copoului, sa vina minunile pe patru roti
Luna august a anului 1922 a provocat un tremur in randul celor care abia asteptau sa fie fericitii posesori ai unui automobil imbunatatit. Anuntul publicat in Opinia din data de 10 august 1922 arata cum doua automobile "sosesc direct din fabrica conduse pe sose la Iasi si sosesc aici la 11 august.
Marca celebra, calibru nemaipomenit, direct din Cehoslovacia. Iesenii asteptau cu sufletul la gura, pe dealul Copoului, sa vina minunile pe patru roti. Iata si anuntul cu pricina: "2 AUTOMOBILE 2. Constructia cea mai moderna cu lumina electrica si anlasser (demaror, din germana, n.red), caroserie moderna (nu automobil typ fara ventil 13/40 H.P., al doilea automobil cu ventil 18/50 H.P.) din renumita fabrica ceho-slovaca LAURIN & KLEMENT, Societate anonima, sosesc direct din fabrica conduse pe sose la Iasi si sosesc aici la 11 august. Amatorii sunt rugati sa se adreseze Reprezentantului General al fabricii: inginer I. Iirasek, Iasi, strada Comanescu, no. 10 (Copou, sfarsitul strazei Latescu) de la ora 9.11 a.m. si 24 p.m.", este scris in ziarul Opinia din data de 10 august 1922. Ciudat, probabil din greseala, acest anunt aparea si la doua zile dupa ce evenimentul ar fi trebuit sa fi avut loc. Cum au primit iesenii masinile este lesne de dedus.
Asemanare garantata
Fotograful Curtii Regale, Weiss, era cel care garanta asemanarea chipului din fotografii cu cel al personajului care a comandat fotografia. Mai mult, acesta garanta si calitatea deoarece prelucra poza la "1.000 de grade caldura" si era de gasit in Piata Unirii.
Cele mai tari masini din Iasi • Marci celebre, calibru nemaipomenit,