Şefii marilor companii producătoare de automobile, precum şi potenţialii clienţi, nu reuşesc să se decidă care este cea mai bună soluţie pe timp de criză: să investească sau să ţină banii în cont? Carlos Ghosn, Dieter Zetsche, Christian Streiff şi Sergio Marchionne sunt numai cåţiva dintre conducătorii marilor grupuri auto mondiale care încearcă să pună în practică cea mai bună strategie pentru a depăşi momentele grele prin care trece industria. Din nefericire
Şefii marilor companii producătoare de automobile, precum şi potenţialii clienţi, nu reuşesc să se decidă care este cea mai bună soluţie pe timp de criză: să investească sau să ţină banii în cont?
Carlos Ghosn, Dieter Zetsche, Christian Streiff şi Sergio Marchionne sunt numai cåţiva dintre conducătorii marilor grupuri auto mondiale care încearcă să pună în practică cea mai bună strategie pentru a depăşi momentele grele prin care trece industria. Din nefericire pentru ei, nimeni nu poate estima amploarea şi durata crizei, iar pånă la găsirea unei soluţii, deciziile lor sunt contestate chiar de propriile lor lanţuri de comercializare.
Piero Mocarelli, unul dintre cei mai puternici dealeri italieni de automobile localizat în Milano, spune că, în ciuda acutizării problemelor, producătorii continuă să impună „cote imposibile“ de vånzări. În opinia sa, spre deosebire de zona de producţie, unde companiile mai mici suferă cel mai mult, la capitolul vånzări cei mai loviţi vor fi marii comercianţi. Conform AutomotiveNews Europe, şi Nicola Loccisano, şeful celui mai mare grup de dealeri din peninsulă, este nemulţumit de presiunile făcute de producători. Acesta şi-a invitat rivalii să se alieze pentru a corecta actuala situaţie. Publicaţia amintită menţionează că Loccisano consideră că marii constructori au aşteptări nerealiste în privinţa vånzărilor.
Criza abia începe în Europa
Controversel