În vreme de criză, maşinile rulate, importate din Europa de Vest, încă atrag românii, chiar dacă valoarea medie a scăzut de la 12.000 de euro, în 2007, la 9.000, anul acesta. În 2007 s-au comercializat aproape 11.000 de autovehicule în târgul din Vitan, în timp ce în primele nouă luni din 2008 au fost vândute 9.000 de unităţi. Comercializarea maşini–lor la mâna a doua pare să nu fie influenţată de criza financiară internaţională. Conducerea Autovit priveşte cu optimism apetitul românilor pentru maşini rulate în Europa de Vest. În fiecare duminică, mii de bucureşteni şi locuitori de prin înprejurimi se îmbulzesc la intrarea în târgul de pe malul râului Dâmboviţa precum musulmanii la mult mai celebrul Mecca.
Înghesuială ca pe Magheru la oră de vârf
Oricât de devreme ai pleca de acasă, spre târgul din Vitan îţi este aproape imposibil să ajungi la ora stabilită, pentru că aglomeraţia din jurul locaţiei seamănă cu DN1 vinerea sau duminică seara.
Sute de maşini parcate ilegal, multe dintre ele la vânzare, ocupă trotuarele, dar şi carosabilul, astfel că pietonii merg pe şosea, iar şoferii înjură tot ce le iese în cale, inclusiv poliţiştii din intersecţia din faţa intrării principale, care sunt oricum depăşiţi de situaţie.
Dacă ţi-ai propus să ajungi cu autobuzul sau microbuzul, trebuie să fii pregătit să faci faţă înghesuielii de zile mari şi hoţilor de buzunare. Dacă ai făcut imprudenţa de a pleca de acasă cu maşina, atunci ai de căutat cel puţin 15 minute un loc de parcare şi, oricum, mai aproape de 500 de metri de intrarea principală un găseşti.
Ai grijă ce şi de la cine cumperi!
După ce ai reuşit să parchezi maşina, accesul se face relativ pe baza unui tichet şi a unui jeton care îl arunci într-un aparat asemănător cu cele de acces la metrou.
Odată ajuns în incintă, te