După ce a trecut prin dificultăţi financiare şi schimbări majore, Zapp încearcă o nouă relansare a businessului. Va reuşi Adriana Ionescu, noul director de marketing, să repoziţioneze marca şi să stabilescă «o legătură emoţională» cu clienţii? După doi ani de schimbări frecvente şi majore, atåt la nivel managerial, cåt, mai ales, la nivelul acţionariatului, Telemobil, operatorul reţelei de telefonie mobilă Zapp, pare să-şi fi găsit din nou cad
După ce a trecut prin dificultăţi financiare şi schimbări majore, Zapp încearcă o nouă relansare a businessului. Va reuşi Adriana Ionescu, noul director de marketing, să repoziţioneze marca şi să stabilescă «o legătură emoţională» cu clienţii?
După doi ani de schimbări frecvente şi majore, atåt la nivel managerial, cåt, mai ales, la nivelul acţionariatului, Telemobil, operatorul reţelei de telefonie mobilă Zapp, pare să-şi fi găsit din nou cadenţa, încredinţånd activităţile de marketing Adrianei Ionescu. După 13 ani petrecuţi în industria FMCG la Procter & Gamble, managerul a optat pentru o schimbare în carieră, iar Zapp pariază că e persoana potrivită pentru a majora veniturile după perioada de stagnare a afacerilor. „Telemobil îşi doreşte un turnaround mai mare după aceşti doi ani de schimbări, în care s-a concentat asupra extinderii reţelei şi a îmbunătăţirii serviciilor, perioadă în care eforturile au fost îndreptate mai puţin către marketing şi comunicare“, explică noul chief marketing officer.
Schimbarea, absolut necesară, vine însă tårziu pentru cel de-al cincilea operator de telefonie mobilă, după numărul de clienţi, de pe piaţa romånească. În timp ce piaţa a crescut spectaculos, Zapp şi-a menţinut baza clientelei în jurul a 500.000 de utilizatori, plecările din reţea fiind compensate de noi clienţi şi, în condiţiile în care nu s-a investit în marketing, acest lucru nu e chiar atåt de rău, spune ma