Unele asigurări îşi dovedesc cel mai bine utilitatea în perioadă de criză financiară, când accesul la finanţări bancare sau capacitatea de rambursare a creditelor deja contractate se reduce dramatic. Companiile se pot proteja în perioadă de criză încheind mai multe poliţe sau, dimpotrivă, revizuindu-şi riscurile pe care le au deja asigurate, pentru a diminua cheltuielile. „Există cåteva măsuri simple în ceea ce priveşte asigurările şi gestiunea riscurilor. Ace
Unele asigurări îşi dovedesc cel mai bine utilitatea în perioadă de criză financiară, când accesul la finanţări bancare sau capacitatea de rambursare a creditelor deja contractate se reduce dramatic.
Companiile se pot proteja în perioadă de criză încheind mai multe poliţe sau, dimpotrivă, revizuindu-şi riscurile pe care le au deja asigurate, pentru a diminua cheltuielile. „Există cåteva măsuri simple în ceea ce priveşte asigurările şi gestiunea riscurilor. Acestea pot elibera un volum de lichidităţi atåt de necesar în această perioadă. Asigurările pot fi folosite pentru a facilita obţinerea de credite sau scăderea costurilor de creditare“, afirmă directorul general al Marsh Romånia, Cristian Fugaciu. Cea mai cunoscută poliţă de care amintesc brokerii şi societăţile de asigurări în contextul crizei este cea de credite comerciale. Aceasta acoperă riscul de neîncasare a facturilor emise, minimizånd efectele crizei de lichidităţi prin care poate trece societatea.
„Asigurarea de credit comercial poate fi extrem de valoroasă în această perioadă, oferind protecţie împotriva debitelor cu risc ridicat. Prin depunerea unei poliţe generoase pentru credit comercial către banca creditoare, companiile îşi pot asigura un credit mai mare sau condiţii de împrumut mai bune“, arată, într-un comunicat, brokerul Marsh. O astfel de poliţă cu acoperire largă măreşte valoarea creditelor pe care le poate accesa în