Branduri precum H&M, C&A şi New Yorker sunt încă aşteptate în Bucureşti. Deşi New Yorker are magazine deschise la Cluj-Napoca, Sibiu şi Târgu Mureş, marca internaţională nu este accesibilă direct bucureştenilor.
În primăvara acestui an, dezvoltatorul imobiliar Meinl European Land a achiziţionat proiectul Shopping Center Militari şi a anunţat că unul dintre brandurile prezente în mallul ce va fi inaugurat anul viitor este şi retailerul C&A. Cât despre brandul H&M, oficialii companiei au declarat în luna mai a acestui an că nu au planuri concrete pentru România, chiar dacă este o piaţă atractivă.
Acum câteva zile, Gucci a amânat deschiderea unui magazin pe Calea Victoriei pentru luna noiembrie a anului viitor. Investiţia în magazin s-ar fi ridicat la două milioane de euro. În timp ce alţii amână, unii retaileri găsesc nişe. Ieri s-a lansat pe piaţa românească retailerul francez La Redoute, care estimează o pondere de 40% a comenzilor on-line din totalul cifrei de afaceri. Reprezentanţii companiei au declarat că e foarte puţin probabil să deschidă un magazin propriu, deoarece viitorul este reprezentat de comerţul electronic. (A.G.)
Branduri precum H&M, C&A şi New Yorker sunt încă aşteptate în Bucureşti. Deşi New Yorker are magazine deschise la Cluj-Napoca, Sibiu şi Târgu Mureş, marca internaţională nu este accesibilă direct bucureştenilor.
În primăvara acestui an, dezvoltatorul imobiliar Meinl European Land a achiziţionat proiectul Shopping Center Militari şi a anunţat că unul dintre brandurile prezente în mallul ce va fi inaugurat anul viitor este şi retailerul C&A. Cât despre brandul H&M, oficialii companiei au declarat în luna mai a acestui an că nu au planuri concrete pentru România, chiar dacă este o piaţă atractivă.
Acum câteva zile, Gucci a amânat deschiderea unui magazin pe Calea Victoriei pentru luna noiembrie a anului viitor.