Cheltuielile pentru publicitate outdoor şi-au triplat valoarea în 2007, Romånia fiind printre cele mai dinamice ţări din regiune. În schimb, ritmul de creştere s-a temperat anul acesta la 21%, piaţa ajungånd la o valoare de 68 de milioane de euro. Planurile celor mai mari investitori străini din outdoor-ul autohton, Affichage, News Outdoor, Epamedia şi Clear Channel, au ca obiectiv central întărirea poziţiei de piaţă, pentru liderul acesteia, şi expansiunea pe piaţa
Cheltuielile pentru publicitate outdoor şi-au triplat valoarea în 2007, Romånia fiind printre cele mai dinamice ţări din regiune. În schimb, ritmul de creştere s-a temperat anul acesta la 21%, piaţa ajungånd la o valoare de 68 de milioane de euro.
Planurile celor mai mari investitori străini din outdoor-ul autohton, Affichage, News Outdoor, Epamedia şi Clear Channel, au ca obiectiv central întărirea poziţiei de piaţă, pentru liderul acesteia, şi expansiunea pe piaţa regională. Pentru a reuşi acest lucru, managementul lor a mizat pe strategii diferite: fie a investit în reţeaua de panouri şi în proiecte de publicitate stradală speciale, în provincie, fie a cumpărat firme cu o reţea de panouri puternic dezvoltată la nivel regional. În ultima situaţie se află Affichage Romånia, parte a grupului elveţian de outdoor Affichage Holding, care a preluat anul trecut compania Amco, iar anul acesta, trei firme locale din portofoliul Multireklam, cel mai mare jucator de publicitate stradală din Ungaria. Acestea sunt Efect Media, Communications Media şi Outdoor Media, cu afaceri însumånd cinci milioane de euro. Prin aceste preluări, compania ar putea deveni numărul unu pe piaţa de outdoor, ameninţånd poziţia liderului de anul trecut, Euromedia.
În 2007, firmele din cadrul holdingului Affichage Romånia au cumulat o cifră de afaceri de circa 13,4 milioane de euro. În 2008, pe fondul atragerii de noi