Televiziunile si-au deschis portile pentru candidatii la alegerile uninominale, insa numai pe bani. Cu o singura exceptie: TVR. Legea obliga televiziunea publica sa ofere timpi de antena tuturor partidelor politice, in functie de numarul de candidati, dar numai intr-un spatiu bine delimitat, in cadrul unor emisiuni de campanie electorala. Totusi, televiziunile private spera sa incaseze bani buni pentru publicitatea electorala. De exemplu, pachetul complet pentru Realitatea TV costa 3,5 milioane euro, care implica aparitii in jurnalele de stiri de la postul national, dar si la statiile teritoriale, la Romantica si The Money Channel. In schimb, OTV a trimis o adresa catre CNA, in care informeaza ca plata pentru o aparitie a unui candidat, timp de o ora, la emisiunea "Dan Diaconescu Direct", costa 10.000 euro, in timp ce la emisiunea "Zori de zi" si "Se intampla acum" este de 5.000 euro.
Toate televiziunile si-au introdus in grila de programe emisiuni electorale, chiar si cele cu specific muzical. O "manea" politica se poate urmari la posturile Etno TV si Taraf TV, unde, printre melodiile lui Adrian Copilul Minune si Nicolae Guta, candidatii la alegerile uninominale isi pot prezenta programul politic. O ora la cele doua televiziuni il costa pe politician 5.000 euro. Au anuntat, de asemenea, ca vor organiza emisiuni electorale si posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Alpha TV, Money Channel, N 24, National TV, Prima TV, TVRM. In schimb, PRO TV a anuntat ca nu va vinde publicitate electorala. In ceea ce priveste radiourile, CNA informeaza ca nu mai putin de 195 de posturi vor difuza emisiuni electorale in Bucuresti si in tara.
De asemenea, TVR a anuntat timpii de antena alocati partidelor politice: Alianta PSD-PC, PNL si PNG vor dispune fiecare de cate 655 de minute, PD-L – 653 de minute, PRM – 641 de minute. UDMR va primi 651 de minute. TVR