Un laptop îmbrăcat în bambus, sub marca Asus, un altul cu haină croită dintr-o singură bucată, de la Apple, şi un al treilea cu monitor LED, de la Dell. Nu este o prezentare de modă, ci colecţia de toamnă pe piaţa laptopurilor. Cu numai cåteva zile în urmă, Tiberiu Dobre, PSG (Personal System Group) country manager la HP Romånia, anunţa lansarea colecţiei de toamnă „pret-à-porter“ în materie de notebookuri. În acelaşi timp, reprezentanţii Asus
Un laptop îmbrăcat în bambus, sub marca Asus, un altul cu haină croită dintr-o singură bucată, de la Apple, şi un al treilea cu monitor LED, de la Dell. Nu este o prezentare de modă, ci colecţia de toamnă pe piaţa laptopurilor.
Cu numai cåteva zile în urmă, Tiberiu Dobre, PSG (Personal System Group) country manager la HP Romånia, anunţa lansarea colecţiei de toamnă „pret-à-porter“ în materie de notebookuri. În acelaşi timp, reprezentanţii Asus subliniau, la lansarea modelului Bamboo, că utilizatorii nu mai vor să cumpere „o simplă cutie, care seamănă cu a vecinului“. Prin urmare, performanţele tehnologice, deşi rămån foarte importante, au trecut oarecum în plan secund în competiţia marilor producători, un accent tot mai mare punåndu-se acum pe design, dar şi pe protecţia mediului.
„În ultima perioadă au avut loc mai multe schimbări importante în ceea ce priveşte notebookurile Dell, atåt la gama Dell Studio, adresată consumatorilor individuali, cåt şi la gama Dell Latitude, adresată companiilor mari“, a declarat pentru Capital Mihai Guran, country manager pentru Bulgaria şi Romånia. Iar ca exemple indică posibilitatea clienţilor de alege dintr-o paletă de culori, acum prezentă şi în gama Latitude (de la albastru la „roz de business“), în vreme ce gama Studio a fost extinsă cu nuanţe noi, precum şi cu accesorii. „Toate aceste schimbări sunt generate de adaptarea la cerinţele utilizatorilor, care sunt din ce