Saturarea pietei marilor companii, dotate deja cu solutii mobile, determina operatorul sa caute clienti pe noi segmente, pe care Vodafone le vede in plina expansiune.
Vodafone, al doilea jucator de pe piata locala de telefoane mobile, a lansat noi telefoane mobile si planuri tarifare care combina serviciile de date cu cele de voce, avand in vedere cresterea numarului de clienti din randul utilizatorilor persoane fizice si al micilor intreprinzatori.
Oficialii Vodafone spun ca lansarea noilor produse si servicii, precum si atentia tot mai mare care va fi acordata segmentului consumer, mici intreprinzatori, intreprinderi mici si mijlocii din punct de vedere al serviciilor mobile de e-mail si internet, este determinata atat de saturarea pietei marilor companii cat si de cresterile semnificative inregistrate in Romania din punct de vedere al vanzarilor de laptopuri si al utilizarii de pe telefoanele mobile a serviciilor de date.
"Marea majoritate a companiilor mari utilizeaza deja servicii de internet mobil si solutii de e-mail mobil. Segmentul de piata pe care noi il vizam acum este reprezentat si de micile companii sau intreprinzatorii care nu au un server de mail propriu, ci utilizeaza ca solutie de e-mail conturi de la Google sau Yahoo!", explica Liliana Solomon, CEO al Vodafone Romania. Ea spune ca solutiile de e-mail si acces la servicii de mesagerie instatanee, populare in Romania, vizeaza si utilizatorii persoane fizice, care doresc sa aiba acces la mesajele e-mail personale, in afara celor de serviciu.
"Toate aceste categorii de utilizatori au nevoie de acces la informatie, iar noi incercam sa oferim solutii in aceasta directie", a adaugat Solomon. Ea spune ca nevoia de acces la informatie poate reprezenta un factor care sa majoreze vanzarile pe piata ale unor asemenea solutii, in ciuda efectelor crizei economice, indiferent ca es