Pare incredibil, dar totuşi este adevărat. În România se poate circula pe calea ferată cu peste 200 km/h. Nu oriunde, ci numai în centrul de testări feroviare de la Făurei, judeţul Ialomiţa, unde reporterii Libertăţii s-au plimbat cu o garnitură de tren trasă de o locomotivă din ’77 care “a prins” 206 km/h. E drept, locomotiva a fost modernizată. Asemenea condiţii vor putea fi întâlnite în traficul civil abia peste vreo 7-8 a Pare incredibil, dar totuşi este adevărat. În România se poate circula pe calea ferată cu peste 200 km/h. Nu oriunde, ci numai în centrul de testări feroviare de la Făurei, judeţul Ialomiţa, unde reporterii Libertăţii s-au plimbat cu o garnitură de tren trasă de o locomotivă din ’77 care “a prins” 206 km/h. E drept, locomotiva a fost modernizată. Asemenea condiţii vor putea fi întâlnite în traficul civil abia peste vreo 7-8 a
Pare incredibil, dar totuşi este adevărat. În România se poate circula pe calea ferată cu peste 200 km/h.
Nu oriunde, ci numai în centrul de testări feroviare de la Făurei, judeţul Ialomiţa, unde reporterii Libertăţii s-au plimbat cu o garnitură de tren trasă de o locomotivă din ’77 care “a prins” 206 km/h. E drept, locomotiva a fost modernizată.
Asemenea condiţii vor putea fi întâlnite în traficul civil abia peste vreo 7-8 ani. De vină pentru mersul de melc al trenurilor din România e şi starea proastă a şinelor. Începând de ieri, la Făurei sunt testate toate vagoanele şi locomotivele care urmează să fie puse în circulaţie. Centrul a costat 10 milioane de euro, din care 7,5 milioane din fonduri PHARE, iar restul de la buget.