Cererea de locuri de muncă venită din partea studenţilor, prin intermediul pieţei de recrutare online, este de nouă ori mai mare decât oferta firmelor dispuse să angajeze tineri.
În primele zece luni ale acestui an, pe site-ul eJobs au fost publicate 30.000 de locuri de muncă destinate tinerilor aflaţi pe băncile facultăţii, 85% dintre angajatori fiind companii româneşti.
Reprezentând o cincime din totalul joburilor oferite, domeniul IT şi cel al vânzărilor sunt cele mai căutate de studenţi, fiind totodată şi cele mai avantajoase din punctul de vedere financiar. Marketingul ocupă locul al doilea din punctul de vedere al ofertei, cu 15%, în timp ce segmentul relaţiilor cu clienţii reprezintă 13%.
Studiul mai arată că principalele motive pentru care studenţii se hotărăsc să se angajeze sunt dorinţa de a se putea întreţine singuri, fără a mai depinde financiar de părinţi, şi încercarea de a acumula experienţă încă din timpul facultăţii, astfel încât să-şi poată găsi cu uşurinţă, după absolvire, un job cu normă întreagă. (R.F.)
Cererea de locuri de muncă venită din partea studenţilor, prin intermediul pieţei de recrutare online, este de nouă ori mai mare decât oferta firmelor dispuse să angajeze tineri.
În primele zece luni ale acestui an, pe site-ul eJobs au fost publicate 30.000 de locuri de muncă destinate tinerilor aflaţi pe băncile facultăţii, 85% dintre angajatori fiind companii româneşti.
Reprezentând o cincime din totalul joburilor oferite, domeniul IT şi cel al vânzărilor sunt cele mai căutate de studenţi, fiind totodată şi cele mai avantajoase din punctul de vedere financiar. Marketingul ocupă locul al doilea din punctul de vedere al ofertei, cu 15%, în timp ce segmentul relaţiilor cu clienţii reprezintă 13%.
Studiul mai arată că principalele motive pentru care studenţii se hotărăsc să se angajeze sunt dorinţa de a se put