In timp ce bancile lovesc in clienti cu dobanzi astronomice si limiteaza creditarea, unii consumatori trebuie sa se chinuie pentru a gasi metode alternative de plata pentru sarbatorile de anul acesta, informeaza Smart Money.
Daniel Horne, profesor de marketing in cadrul universitatii Providence din Rhode Island a declarat ca "este destul de greu ca in acest an Craciunul sa fie facut pe datorie".
Multi consumatori vor renunta la cumparaturi. Conform unui studiu recent efectuat de Deloitte, peste 59% din acestia planuiesc sa reduca drastic din cheltuielile de anul acesta.
Vazandu-se in fata unui viitor plin de non-profit, retailerii din intreaga America ofera noi si vechi metode de plata pentru a impinge procentul vanzarilor in sus.
Pentru a atrage cat mai multi clienti, toti retailerii se pregatesc sa ofere discounturi imense si stimulente pentru a convinge cetatenii sa cheltuie cat mai mult.
Cardurile de fidelitate si cele de credit
Dupa cum declara un consultant in domeniiu, "adevaratul avantaj al cardurilor de fidelitate il ai atunci cand beneficiezi de produse la preturi avantajoase".
De asemenea se pot deschide conturi direct in magazin pentru ca toti clientii sa beneficieze de produse imediat cu plata cat mai tarziu.
O adevarata afacere la prima vedere. In schimb, dobanzile anuale pentru astfel de carduri pot ajunge destul de ridicate in comparatie cu cele emise direct de banca.
Totodata, dobanda foarte mare eclipseaza discounturile si punctele cardului de fielitate in combinatie cu folosirea cardului de credit emis de magazin pot sa aduca pierderi destul de mari atunci cand vrei sa faci economie.
Serviciile de plata online sau cash?
Internetul este un miracol pentru multi. Cumparaturile se pot face de acasa din fata calculatorului