Agentul 007 a promovat produse în campanii publicitare care valorează 124 de milioane de euro. De la bilete de loterie până la bere, de la maşini la gadgeturi, James Bond-ul lui Daniel Craig a Agentul 007 a promovat produse în campanii publicitare care valorează 124 de milioane de euro. De la bilete de loterie până la bere, de la maşini la gadgeturi, James Bond-ul lui Daniel Craig a fost ales pentru a le promova.
Numărul oficial al reclamelor cu tema 007 apărute în apropierea premierei „Quantum of Solace”, al 22-lea din serie, este cel mai mare de până acum. Experţii din advertising, potrivit cotidianului britanic „Telegraph”, consideră că producătorii filmului ar putea distruge brandul prin supraexpunere.
Brandurile puternice, asociate cu 007
Mărcile care şi-au asociat numele cu cea mai recentă peliculă despre agentul 007 au fost încurajate de succesul înregistrat de predecesorul său, „Casino Royale”. Pelicula, prima în care Daniel Craig l-a interpretat pe James Bond, a avut încasări de 594 de milioane de dolari.
Printre companiile care au semnat înţelegeri profitabile se numără Coca-Cola, Ford, Heineken, Sony, Sony Ericsson, Virgin Atlantic, Omega, Smirnoff şi chiar compania de cosmetice Avon.
Pentru producătorii „Quantum of Solace”, profitul obţinut din asocierea mărcilor cu agentul 007 este practic dublu. Companiile plătesc pentru a folosi, de exemplu, fraza „Bond. James Bond”, iar, în acelaşi timp, notorietatea filmului creşte cu fiecare pauză publicitară.
Cola Zero Zero 7
Dave Black, şeful fan-clubului internaţional „James Bond”, este de părere că noul film nu a suferit în niciun fel din cauza tuturor campaniilor publicitare, chiar dacă unele din produsele asociate cu 007 nu au legătură prea mare cu „Quantum of Solace”. Majoritatea campaniilor au apărut săptăm