Editia de anul acesta a Premiilor Ioan Chirila a beneficiat de o larga acoperire in mediul online ca urmare a campaniei puternice de comunicare desfasurata pe site-uri, bloguri si forumuri. Desi sub anumite aspecte comunicarea online se afla in stadiu de pionierat, Premiile au folosit din plin acest mediu pentru a-si creste notorietatea si vizibilitatea. In cadrul campaniei de promovare impactul presei scrise si audiovizuale a fost dublat mereu de interactivitatea oferita de mediul online.
Peste 500.000 de afisari in Google Peste 130 de stiri, reactii si analize numai in mediul online Peste 250 de participanti la Fotografia Saptamanii Peste 100 de concurenti la Talentul Anului14 importanti bloggeri au acceptat sa sustina acest proiect, devenind parteneri de comunicare. Pe langa acestia, peste 40 de bloggeri au ales sa sprijine Premiile Ioan Chirila preluand mesajul campaniei si bannerele de sustinere pe propriile bloguri.
Peste 500.000 afisari pentru Premiile Ioan Chirila
In urma actiunilor de comunicare intreprinse de echipa Premiilor au rezultat peste 130 de stiri, analize si posturi pe site-uri si bloguri cu referire la eveniment si la concursurile din cadrul Premiilor Ioan Chirila. Efectul s-a resimtit si in motoarele de cautare, toate aceste actiuni generand o cresterea a numarului rezultatelor cautarilor dupa “Premiile Ioan Chirila” la 500.000 de afisari.
Peste 250 de participanti la Fotografia Saptamanii
Talentul Anului si Fotografia Saptamanii, cele doua concursuri pentru neprofesionisti din cadrul Premiilor Ioan Chirila, au beneficiat de o vizibilitate ridicata in mediul online. Concurentii de la Fotografia Saptamanii si-au anuntat participarea pe bloguri si forumuri in incercarea de a aduna cat mai multe voturi, raspandind astfel vestea concursului. Inca din prima saptamana de concurs au fost inscrise peste 1