Ministrul Cristian David isi incheie grandios mandatul (tot nu ne-am lamurit cine era ministrul imbecil de la inundatii).
Dupa scandalul Loganurilor in care a incercat sa se strecoare smechereste, el il are acum de infruntat si pe cel referitor de la serviciul furturi auto, mai precis la presupusa complicitate dintre politisti si hotii de masini.
Il are de infruntat e un fel de a spune, pentru ca ministrul David este inoxidabil. Nimic nu-l tulbura, nu are, in mod evident, dubii sau vreun gand referitor la vreo demisie de onoare (ce-i aia?).
Doar n-a luat el personal mita, nu-i asa, si nu e suspectat ca s-a inteles personal cu vreun hot de masini, ba chiar a trimis cu mana lui corpul de control sa ancheteze situatia.
Asa o fi, numai ca ministrul raspunde pentru toate acestea. Raspunde pentru faptul ca nu a stiut sa selecteze oamenii care ar fi trebuit sa verifice permanent ca totul merge bine.
O astfel de complicitate intre politisti si hotii de masini nu se leaga peste noapte. Este un intreg proces de tatonare, de castigare a increderii reciproce. In tot acest timp, oamenii d-lui David n-au mirosit nimic?
Si dupa ce reteaua a inceput sa functioneze, n-au avut niciun semnal, nicio suspiciune, astfel incat mecanismul de control a fost declansat abia dupa ce un pagubit a ajuns la capatul puterilor?
In mod cert, complicitatea aceasta nu se oprea la nivelul agentului sau al sefului de sectie, ci urca spre zone mai inalte ale politiei pe care ministrul de interne ar fi trebuit sa le aiba in permananta in vizor.
Poate ca ministrul Cristian David nu e intr-adevar corupt, dar este, cu siguranta, total incompetent, pentru ca, iata, din mandatul sau politia romana iese extrem de sifonata, o sifonare care se adauga imaginii proaste de pana acum. Iar o politie fara autoritate morala, s