Soseaua de centura isi schimba traseul Ieri, la Sala Mare a primariei, presedintele Consiliului Judetean, Constantin Simirad, si primarul Gheorghe Nichita au asistat la prezentarea modificarilor in proiectul ce vizeaza construirea soselei ocolitoare a orasului. Schimbarile din proiect se refera la faptul ca soseaua va fi construita in asa fel incat sa evite pe cat posibil zonele populate.
"Aceasta propunere este facuta in baza studiului de fezabilitate care a fost aprobat. Cand am venit cu proiectul tehnic la teren, facand studii mai aprofundate si mai aproape de realitate, am constatat ca trebuia deviat traseul pe anumite portiuni pentru a deservi mai corect mai bine si pentru a evita zonele populate pe utilizatori. Aici am gasit varianta scurta sa nu mai treaca prin Galata, sa mearga pe malul apei Nicolina, iar pentru varianta grea care era pe la baza lacului Iezareni si pentru ca era o zona instabila, am decis sa o evitam si sa mergem pe la Horpaz, sa iesim pe drumul judetean care duce la Vaslui, drum care va fi modernizat pe fonduri europene si atunci accesul catre Vaslui va fi mai confortabil pentru cei care vor sa ajunga la Vaslui decat cel asigurat de DN 24, adica DN si intrarea centurii pentru accesul DN 28 pe DJ la intrarea in oras, apoi bulevardul Poitiers, intersectia cu DN 24 sa o tratam intr-un proiect, deci sa studiem mai exact o posibilitate de fluidizare cu pasaje superioare, cu accese subterane", a precizat Dorina Tiron, sefa Directiei Regionale de Drumuri si Poduri Iasi. Chiar daca prim-ministrul Calin Popescu Tariceanu a cerut ca soseaua sa aiba patru benzi, inca se mai asteapta un acord de la nivelul ministerial. "Proiectul o sa sufere o parte de modificari. Traseul o sa fie acelasi, dar evitand traversarea din spatele CUG-ului, a zonei de la baza Cetatuii, unde sunt paduri, case, am deranja prea mult. Varianta largirii de la d