Lucreaza de sapte ani intr-o lume a barbatilor printre adezivi, fotbal si santiere de constructii si chiar daca a intampinat greutati si a fost la un pas sa renunte, a invatat sa se impuna si sa vorbeasca atunci cand trebuie. Lavinia Ciurtin a fost prima femeie manager din cadrul diviziei de constructii a Henkel Romania si a creat un departament de marketing cu sase persoane care a impins compania pe primul loc pe piata de adezivi.
Imediat dupa ce a terminat Facultatea de Comert din cadrul ASE (Academia de Studii Economice) la specializarea marketing in 1998 s-a angajat ca marketing executive in cadrul producatorului turc de bere Efes, unde a deprins primele notiuni de marketing si a condus primele campanii.
De altfel, Ciurtin s-a orientat mereu catre domenii care se aflau in plina crestere. La sfarsitul anilor '90 erau promovate foarte mult bauturile alcoolice si tigarile, ulterior s-a dezvoltat industria FMCG si a lucrat in acest sector la distribuitorul Elgeka-Ferfelis, iar din 2001 s-a angajat la divizia de adezivi a Henkel, care a inregistrat cresteri anuale puternice datorita dezvoltarii industriei constructiilor.
"Primul meu job a fost ca marketing executive la producatorul de bere Efes si a fost o decizie grea pentru ca puteam sa ma angajez intr-un call-center unde se castiga mai bine, insa am ales aceasta functie pentru ca puteam sa invat mai multe despre marketing", spune Ciurtin, care a lucrat timp de un an si jumatate in cadrul Efes.
"Dupa plecarea mea, compania a fost achizitionata in 2000. Turcii au construit fabrica de la Ploiesti mult prea mare fata de cerere si au avut probleme. Insa atunci era o lupta puternica in marketing pe piata de bere, avand in vedere ca spoturile de la acea vreme erau in principal la tutun, racoritoare si bauturi alcoolice", povesteste managerul Henkel Romania.
Dupa experienta acumulata pe