Reprezentantii Rafar, divizia de retail si distributie fashion a grupului RTC, estimeaza ca noile branduri introduse, adresate segmentului middle-market, vor avea succes in acest moment pe piata, cand consumatorii isi bugeteaza mai bine cheltuielile pe fondul crizei financiare, recunoscand ca ar fi amanat proiectele de lansare in cazul unor branduri luxury.
“Suntem rezervati in ceea ce priveste planurile de investitii. Trebuie sa ne adaptam la conditiile de pe piata. Ne gandim la toate variantele posibile. Cresterea veniturilor a orientat lumea catre branduri, acum (n.r – in perioada crizei) se vor aloca bugete mai mici. Daca as fi adus branduri luxury in acest moment, as fi amanat lansarile pe piata”, a declarat, pentru Wall-Street, Ramona Stanciulescu, CEO Rafar (foto), adaugand ca au existat discutii si cu branduri up-market.
Rafar, divizia de fashion a grupului RTC, care detinea pana de curand brandul britanic Debenhams, Olsen, Mandarina Duck si Sacoor Brothers, va adauga, din aceasta luna, trei noi branduri portofoliului sau, Forever 18 (brand destinat tinerilor), J.Press (brand ungar de lenjerie) si Bijoux Terner)accesorii diverse la pretul unic de 55 lei) , dupa investitii care insumeaza circa un milion de euro.
“Anul acesta Forever Young, Bijoux Terner si J.Press vor fi prezente in Oradea, in Lotus Market. In noiembrie 2008, Forever 18 va avea si o prima locatie in Liberty Center”, a spus Stanciulescu, anuntand o investitie de circa 700.000 de euro pentru magazinele Forever Young, care vor avea fiecare un spatiu de 300 metri patrati.
Luna trecuta, Rafar a inaugurat un magazin Debenhams in mall-ul Lotus Center, din Oradea, urmand ca din aceasta luna sa deschida inca 2 magazine Debenhams in noul centru comercial MallDova din Chisinau si in Plaza Romania, Bucuresti, ultimul insemnand nu mai putin de 1.500 metri patrati si o investitie de 1