Producatorul auto german BMW a anuntat ca nu se mai asteapta la vanzari record pentru anul 2008 ca urmare a cresterii reticentei consumatorilor in privinta cumpararii de noi masini pe fondul temerilor privind intrarea in recesiune. "Confruntati cu conditii extrem de incerte pe piata auto, nu ne asteptam ca in acest an sa depasim vanzarile record de anul trecut" a declarat Ian Robertson, director de vanzari si marketing al companiei. In 2007 BMW a vandut 1,5 milioane de masini in intreaga lume.
Producatorul auto german BMW a anuntat ca nu se mai asteapta la vanzari record pentru anul 2008 ca urmare a cresterii reticentei consumatorilor in privinta cumpararii de noi masini pe fondul temerilor privind intrarea in recesiune.
"Confruntati cu conditii extrem de incerte pe piata auto, nu ne asteptam ca in acest an sa depasim vanzarile record de anul trecut" a declarat Ian Robertson, director de vanzari si marketing al companiei. In 2007 BMW a vandut 1,5 milioane de masini in intreaga lume.
Robertson nu a dat nici un fel de estimari pentru vanzarile din acest an, insa a declarat ca actuala criza financiara a temperat dorinta consumatorilor de a achizitiona noi masini.
Profitul BMW in cel de-al treilea trimestru al anului a scazut pana la 298 milioane de euro, fata de 803 milioane de euro in perioada similara a anului trecut.
In luna octombrie vanzarile BMW au inregistrat o scadere de 8%, pana la 113.005 vehicule vandute, fata de 123.304 automobile comercializate in octombrie 2007. "Vanzarile din tarile vest-europene, Japonia si Statele Unite, au fost foarte slabe fata de anul trecut", a declarat Robertson.
Vanzarile brandului BMW au scazut cu 9,2%, pana la 95.502 de unitati vandute, in timp ce Mini a comercializat mai putin cu 3,4% in luna octombrie. Brandul Rolls-Royce a inregistrat o crestere surprinzatoare de 10,3%, comercializand 118