În data de 12 noiembrie se va da startul la cea de a doua ediţie a Târgului de Cariere Târgu Mureş, unde vor fi prezente 25 de companii angajatoare.
La cea de a doua ediţie a Târgului de Cariere Târgu Mureş, organizat cu sprijinul companiei Artemedia, ce va avea loc în perioada 12-13 noiembrie, la Teatrul National, vor fi prezente 25 de companii angajatoare locale, naţionale şi multinaţionale din domeniul IT, retail, consultanţă, securitate, finanţe-bănci, construcţii, auto, media&advertising, imobiliare, medical, farmaceutic, bunuri de larg consum, marketing, etc. Sunt aşteptaţi studenţi şi tineri absolvenţi, cu vârste cuprinse între 20 şi 30 de ani, cărora le sunt propuse peste 500 de joburi. Printre firmele participante se numără Leoni, Route 66, Victoria Group, Auchan, Real, Evoline, Metro, Premaco, Ogma, Artemia, etc. ”Organizatorii Târgului de Cariere doresc să atragă un flux de peste 3.000 de persoane la eveniment. Companiile caută tineri cu aspiraţii în carieră, pe care îi întâmpină cu pachete salariale actractive, programe de pregătire şi specializare, cât şi cu posibilităţi de promovare”, a precizat Lorena Pană, manager de proiect TdC Târgu Mureş.
Soluţii pentru studenţi
Din primăvara acestui an, Târgul de Cariere a devenit o reţea naţională prin organizarea a mai multe evenimente de recrutare în oraşe din ţară cum sunt Cluj Napoca, Sibiu, Craiova, Baia Mare, Braşov şi Târgu Mureş. Târgul de Cariere s-a remarcat încă de la prima ediţie prin găsirea de locuri de muncă destinate tinerilor cu pregătire superioară. “Oferta din acest an include poziţii de entry level, middle management sau project manager. Pentru studenţii preocupaţi de studii, companiile angajatoare dispun de soluţii de internship, part-time şi full-time”, a mai continuat Lorena Pană. Extinderea continuă a Târgului de Cariere se datorează numărului crescut de companii multin